Skip to Content

Masterclass Klantbeleving

la réserve - Dinsdag 13 mei 2025

Terug naar de essentie van klantbeleving!

!Inclusief rondleiding doorheen het iconische vijfsterren superior, La Réserve!

In tijden van toenemende automatisering en groeiende verwachtingen wordt klantbeleving het ultieme onderscheid. Niet door méér te doen, maar door beter te begrijpen wat echt telt: oprechte menselijke interactie.

Maar wat verstaan we nu écht onder klantbeleving? Zonder een duidelijke en gedeelde definitie blijft klantbeleving een vaag begrip. Iets wat moeilijk te sturen, te meten of te integreren is in processen en klantcontacten. Terwijl net daarin de sleutel ligt: we maken het tastbaar zodat je het structureel kan inzetten als motor voor duurzame groei.

La Réserve biedt het kader voor een namiddag vol inzichten, waarin we de fundamenten leggen voor een klantgerichtheid die niet alleen indruk maakt, maar ook duurzaam resultaat oplevert.

Wat je meeneemt uit deze namiddag?

 Je krijgt een scherp zicht wat écht telt voor je klant.
 Een basisplan om klantgerichtheid structureel te verankeren in de dagelijkse activiteiten. 
  Een mindset waarin elk detail telt en kleine aanpassingen een groot verschil maken.
 Nieuwe ideeën en concrete next steps.​
 Een aan de lijve ondervonden indruk van hoe een doordachte klantbeleving voelt.

Programma

13u15 – 13u30: Warm onthaal & ontvangst
13u30 – 15u30: Klantbeleving en waardecreatie helder uitgelegd
15u30 – 15u50: Koffiepauze met vers huisgebak van La Rigue
15u50 – 16u20: Exclusieve rondleiding in het iconische vijfsterren superior hotel
16u20 – 17u30: Aan de slag met het krachtige driestappenmodel
17u30 – 18u00: Wrap-up & netwerkmoment in stijl
Voor wie?
 Iedereen die een rol speelt in de customer journey. 

Spreker

Dempsey Sablain

CEO DEMSAR 

Dempsey is een energieke en inspirerende spreker die bedrijven helpt om klantbeleving strategisch te benaderen. Met een unieke mix van strategie en etiquette laat hij zien hoe kleine nuances een wereld van verschil maken. Zijn aanpak? To the point, interactief en praktisch. Geen theorie om de theorie, maar scherpe inzichten en direct toepasbare modellen waarmee u écht aan de slag kunt.

Uw investering



450 EUR p.p. excl. btw.



Inschrijving is pas definitief na betaling.

Voor overschrijving kiest u tijdens registratie voor de betalingsoptie 'Wire Transfer'. 

Bij een no-show wordt geen terugbetaling uitgevoerd.

 

Inbegrepen:

  • Luxe experience in de Private Salons van het iconische La Réserve.
  • Koffiebuffet doorheen de namiddag (koffie, thee, fruitsap, frisdranken, water en artisanaal gemaakte mignardises).
  • Een inspirerende namiddag vol met praktische inzichten en tips in hedendaagse klantbeleving. 
  • Volledig naslagwerk met hand-outs.
  • Digitaal certificaat van deelname. 
  • Parking bij het hotel.
  • Toegang tot een inspirerend netwerk. 
  • 25 EUR steun aan de Crohn & Colitis Ulcerosa vereniging VZW.
Bekijk hier de sfeer in de Private Salons van La Réserve, 
de meest exclusieve meeting room van België
 
 
Date & Time
Tuesday, 13 May 2025
13:30 18:00 (Europe/Brussels)

Add to Calendar

Location

Hotel La Réserve

Elizabetlaan 160
8300 Knokke-Heist
Belgium
+32 50 61 06 06
info@la-reserve.be

Get the direction

Organiser

DEMSAR bv

+32 494 88 74 86
dempsey.sablain@demsar.be
SHARE THIS EVENT


Wens je eerst wat meer info of schrijf je graag in met meerdere personen?